• 10-01-2014, 00:14:54
    #1
    Ronaldinho imzayı attı ancak kendi kulübü Atletico minero'ya.. böylece Beşiktaş için ronaldinyo defteri sonunda kapanmış oldu.

    Ronaldinho transferden sonraki gülümsemesi manidardı...
  • 10-01-2014, 00:16:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yokda benim anlamadığım neden umutlandınızki durduk yere
  • 10-01-2014, 00:16:39
    #3
    yemin ederim mynet gibi haber girmişsin hocam
  • 10-01-2014, 01:13:22
    #5
    Sağlık olsun, çok kaliteli bir futbolcu. Türkiye'de oynamasını gerçekten çok isterdim.
  • 10-01-2014, 01:14:46
    #6
    6 milyon verilip takım dengesini sarsacaktı iyi oldu bence bjk taraftarları sevinmeli
  • 10-01-2014, 05:32:14
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazık oldu, kaybeden ronaldinho oldu bence.
  • 10-01-2014, 05:54:33
    #8
    Adam kendi ülkesinde emekli olmayı seçti, onun gibi brezilyalı futbolcular genelde bu yaşlarda dışarıya transfer olup biraz para depolamak isterdi.
  • 10-01-2014, 09:34:34
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben ilk gün demiştim alamazlar diye.