Merhabalar
Bundan 10 yıl önce felan amcaoğlumda vardı, küçük bilye tarzından şeyler atıyordu bir nevi eğlencesine olan tüfek. Bugün googlede bakındım havalı tüfek olarak geçiyormuş, eğlencesine almayı düşünüyorum. Kullanan var mı? Fiyatları ne durumda? Alınca evde durması için emniyetten birşeyler almak gerekiyor mu? Ne gibi aktiviteler gerçekleştirilebilir? İstanbul'da uygun nerde bulurum?
Havalı Tüfek Almayı Düşünüyorum
4
●566
- 28-12-2013, 17:46:35
- 28-12-2013, 17:56:55geçen hafta arkadaşım değiştirdi havalı tüfeğini yeni aldı 2bin tl ye
şahane bişe ya cs deki kanas gibi
dürbünü var süper boncuk gibi değilde bildiğimiz saçmanın biraz büyük ve yuvarlağa yakın halini sıkıyor saçmanın kutusu 30 tl ama tüfek şahane
6 tane sıkabiliyor art arda
- 28-12-2013, 18:16:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.almak ıstersenız ben sataym uyqun fıyata zamanında çok araşdırdım sızın gıbı bı merak eylence amaclı aldım sımdı yatağın altrnda yatıyo dsergenyapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ü - 28-12-2013, 18:39:22Arkadaşla araştırdık baya bi hatta evike.com'dan sipariş verdik,Sonra ufak bir pürüz çıktı bizde para iadesi istedik geri aldık,
Şöyle açıklayım size
AirSorf = Metal olanlar özellikle saglamdırlar
Bide Gazlı olanları var bunlar için emniyetten yazımı ne vs gerekiyormuş sanırım.Gazlı olanlar digerlerine göre daha ucuzdur ve menzili çok çok fazladır tehlikelidir youtubede videolarını izlerseniz 150-200 metreden gazoz şişesini parçalayan var
Normal Airsorflar Metal olanlarını öneririm tabi ne kadar bütçe ayırdın oda önemli saglam güzel birşey almak istiyorsan evike.com'dan seç begen al yanlız söylemeliyimki Kargo silahdan daha pahalı olabiliyor
- 28-12-2013, 19:55:33Açıkcası çok bir bütçe ayırmadım, hani kalkıp 1000 lira veremem ilk maceram olacak ama benim hoşuma gidecek ilerleyen zamanlarda daha iyi birşeyler almamı sağlayacak.kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pm atabilir misiniz elinizdekinin özelliğini modelini ve faturası var mı?FiLmDiziTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uygun birşeyler düşünüyorum hocam 2 bin çok fazlaPaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahane bişe ya cs deki kanas gibi