• 19-12-2013, 23:31:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba,

    2 yıllık yerel yönetimler bölümü mezunuyum, kamu yönetimine geçmek istiyorum kaç net yapmam gerekiyor ? sözelden ,sayısaldan ?
  • 19-12-2013, 23:37:03
    #2
    Valla takipteyim bende merak ediyorum
  • 19-12-2013, 23:38:44
    #3
    ÖSYM'nin en kolay sınavı diyorlar ama bende merak ediyorum ne yapıp kazanıyorlar.
  • 19-12-2013, 23:39:25
    #4
    Takipteyim
  • 19-12-2013, 23:47:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Benim hesaplamalarıma göre ( ben sözelciyim )

    20 net sayısal

    55 net sözelden yaparsam 244 puan çıkıyor ve enaz 10 üniversiteye iö dahil tercih yapabiliyorum.

    Tercih yaptığım bu 10 üni, 2013 taban puanları benim puanımdan daha az.

    Ama yinede bilen birisi bize yol gösterirse memnun kalırım : )
  • 23-12-2013, 00:35:39
    #6
    🌐 xvizyon ❤ r10
    evet bilgisi olan arkadaşlardan konuya dahil olmasını bekliyoruz
  • 23-12-2013, 02:26:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Emx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bilgisi olan arkadaşlardan konuya dahil olmasını bekliyoruz
    heyecanla bekliyoruz : )
  • 23-12-2013, 02:31:03
    #8
    Konuyu bende takipteyim, bu yıl kpss önlisans için dershaneye yazıldım. Genel olarak sanırım konular aynı oluyormuş o yüzden toptan çıkaracam ben hepsini YGS-DGS-KPSS Bakalım ne olacak
  • 23-12-2013, 02:37:18
    #9
    neleri merak ediyorsunuz arkadaşlar ona göre yazayım