Arkadaşlar merhaba,
2 yıllık yerel yönetimler bölümü mezunuyum, kamu yönetimine geçmek istiyorum kaç net yapmam gerekiyor ? sözelden ,sayısaldan ?
Dgs yi kazananlar Nasıl kazandı ? :D
19
●32.151
- 19-12-2013, 23:47:59Üyeliği durdurulduBenim hesaplamalarıma göre ( ben sözelciyim )
20 net sayısal
55 net sözelden yaparsam 244 puan çıkıyor ve enaz 10 üniversiteye iö dahil tercih yapabiliyorum.
Tercih yaptığım bu 10 üni, 2013 taban puanları benim puanımdan daha az.
Ama yinede bilen birisi bize yol gösterirse memnun kalırım : ) - 23-12-2013, 02:26:40Üyeliği durdurulduheyecanla bekliyoruz : )Emx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle