• 02-12-2013, 20:46:57
    #1


    %50 alkol var sanırım mor erik rakısı
    bir arkadaşın hediye olarak getirdi shot ile içmeyi düşündüm deneyimli olan arkadaşlarımız varsa yardımcı olabilirlerse seviniirm
  • 02-12-2013, 22:27:55
    #2
    rakıysa shot at hocam boşver suyu falan ziyan etme
  • 02-12-2013, 22:28:32
    #3
    Bulgardan mı getirdi arkadaşınız genelde ordan getiriliyor bir iki tek içtim hatta içmeyi denedim hiç hoşuma gitmedi benim resmen ispirto gibi bişeydi benim içtiğim çok övdüler çok iyi çok güzel tadı dedi birde sekti bi asıldım bir yudum malzeme yoktu yanında yemek borusunun gittiği yere kadar hissettim. Turşu salatalık tavuk o tarz tuzlu şeylerle içebilirsin yumuşatır biraz gibi geliyor
  • 02-12-2013, 22:56:09
    #4
    bulgar rakısı değilmidir bu
  • 02-12-2013, 23:02:42
    #5
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bulgar rakısı değilmidir bu
    shot bardağıyla 9.shot falan attım da bi tık yok hala hafiften çakır
  • 02-12-2013, 23:03:39
    #6
    Nebulous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    shot bardağıyla 9.shot falan attım da bi tık yok hala hafiften çakır
    rus vodkası iç
  • 02-12-2013, 23:04:26
    #7
    SteyLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rus vodkası iç
    yok müdür ya bunlar bişey değilmiş ben onu anladım benim tek yarım jack daniels black label
  • 03-12-2013, 01:28:47
    #8
    Bizim memleketin meşhur rakısını getirtmişsin Bu rakı eski Yugoslavya ülkelerinde aşırı meşhur. Bulgaristandaki rakı da benzer ama bu değil.

    Bu rakıyı sek içeceksin fakat alışık olmadığın hiç fazla abanma derim. Bizim oralarda bu her yaştan insanın içtiği muhabbet için birebir rakıdır. İlaç niyetine içen de var. Fakat çarpmıyor diye aldanıp fazla içmeyin çünkü çarpar