• 22-11-2013, 05:13:15
    #1
    Merhaba,

    Oncelikle konuyu yanlis yere actiysam ozur dilerim.Benim Youtube botu satis konum mevcut.Bu konuda Vds+Bot paketi alan kullanicilarim arasinda her ay yapacagim cekilisle 1 kisiye 1 adet Pinli Adsense vermeyi dusunuyorum.Forumda adsense satisi yasak fakat bunun yasak olup olmadigini bilmiyorum.Bilgisi olan bir arkadas ya da yonetici sorumu cevaplarsa sevinirim.

    Kolay gelsin,

    Iyi forumlar.
  • 22-11-2013, 05:55:39
    #2
    R10.net destek hattı 0 212 618 17 17 nolu telefondan daha hızlı ve en doğru cevabı alabilirsiniz.
  • 22-11-2013, 18:54:44
    #3
    Çekilişle olup olmaması önemli değildir hocam yasak yasaktır.