• 17-11-2013, 00:10:05
    #73
    bende şuan ona bakıyordum.istanbulda olan arkadaşlar teyit ederse süper olur
  • 17-11-2013, 00:15:26
    #74
    kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende şuan ona bakıyordum.istanbulda olan arkadaşlar teyit ederse süper olur
    ATM değil travelerbox'a güncelleme ile bitcoin eklemişler, doğru haber.
  • 17-11-2013, 09:46:41
    #75
    Böyle bir konu açacaktım tam da. Takipteyim ve teşekkürler bilgi veren arkadaşlara.
  • 17-11-2013, 10:52:30
    #76
    ABD senato görüşmesi noldu başladı mı bitti mi? 898 den aldıklarımı gece 930'dan satış emri koymuştum bozmuş, 500$ psikolojik sınır dikkatli olun arkadaşlar 496$ olmuş, hızlı bir düşüş ardından hızlı bir çıkış olabilir yine.
  • 17-11-2013, 21:39:11
    #77


    Şuanda Rekora koşuyor dahada yükselir. 3 BTC mi hala bekletiyorum...
  • 17-11-2013, 21:58:51
    #78
    eğer gerçekten senato görüşmesi olursa bitcoin o gün kendini katlar, bu bitcoinin senatoda görüleceği kadar büyüdüğü demektir ve herkesin gözü bi anda bitcoine döner. bitcoin piyasası şu anda 5 milyar $ büyüklüğünde bunun bir senede 50ye çıkması çok kolay. dünyada onlarca milyon insanın bitcoin kullandığı zamanlar gelecek o zaman bitcoinin ve diğer paraların geleceği yeri düşünün. şu an 500'den 1000'e geldi satayım dediğinize çok pişman olursunuz
  • 18-11-2013, 01:32:10
    #79
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam iniş çıkışlar çok riskli ben tavsiye etmem ama havuzları öneriririm girip btc kasın.
  • 18-11-2013, 01:35:59
    #80
    535 Doları gördü ve katlayacak yatırımcısını sevindiriyor
  • 18-11-2013, 07:01:19
    #81
    EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iniş çıkışlar çok riskli ben tavsiye etmem ama havuzları öneriririm girip btc kasın.
    btc kasin derken, biraz acar misin?