• 17-11-2013, 19:20:20
    #1
  • 17-11-2013, 19:21:26
    #2
    Resim kalitesi iyiymiş
  • 19-11-2013, 21:03:40
    #3
    Görmüştüm gayet iyi
  • 19-11-2013, 21:07:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
  • 22-11-2013, 08:47:46
    #5
    Dün tatil resimlerimi ararken aynısı başıma geldi

    Bilgisayarım > en yeni > yeni > en son > son > DCIM

    )
  • 23-11-2013, 01:07:08
    #6
    : nasıl ekliyorlar merak ettim
  • 23-11-2013, 11:54:39
    #7
    yedekler-en son yedekler- yedek ekim 13-son güncelleme yedekleri-edit yedek-site yedek diye uzuyor benim liste
  • 23-11-2013, 11:59:25
    #8
    Biri de çıkıp demiyor ki Bilgisayarıma nasıl yeni klasör açıyorsunuz?