Söz konusu firma 'Ad-hoo.'; Yasaklı listesindeymiş, bu şekilde yazdım anladınız umarım.
Yarın tam 1 hafta olacak. Kampanya oluşturdum, bütçesini girdim ve beklemekteyim. 1 hafta içinde iki kez bildirimde bulundum, hala onay bekliyor yazıyor. Bu kadar saçma, bu kadar gereksiz bir firma görmedim.
Kullanmıyorum, kullanmayacam da!
'Ad-hoo.' para kazanmak istemiyor?
1
●422