• 30-10-2013, 14:06:45
    #1
    Söz konusu firma 'Ad-hoo.'; Yasaklı listesindeymiş, bu şekilde yazdım anladınız umarım.

    Yarın tam 1 hafta olacak. Kampanya oluşturdum, bütçesini girdim ve beklemekteyim. 1 hafta içinde iki kez bildirimde bulundum, hala onay bekliyor yazıyor. Bu kadar saçma, bu kadar gereksiz bir firma görmedim.

    Kullanmıyorum, kullanmayacam da!
  • 02-11-2013, 02:02:32
    #2
    onlarla uğraşcağınıza gidin reklamınızla alakalı bir kaç sitede direkt site ile anlaşarak reklam yayınlatın daha yüksek verim le daha az harcama yapmış olursunuz. saçma sapan siteler yerine bildiğiniz yerlerde reklamınız çıkar