Blogger'dan Anlayanlara 2 Soru Sormak İstiyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Blogger'dan Anlayanlara 2 Soru Sormak İstiyorum
0
●
236
R10.net
Webmaster Genel
Yeni Başlayanlar
Blogger'dan Anlayanlara 2 Soru Sormak İstiyorum
24-10-2013, 19:04:00
#1
TRonePiece
Üyeliği durduruldu
Yahu
Bpress
temasını kullanmaktayım ve yapamadığım 2 şey var;
1.si Slider'i aktif edemedim.
2.si New Movies adlı bölümde Karakter Tanıtımları adlı etiketi göstermek istiyorum ama yapamadım ..
Nasıl yapabilirim acaba bi yardım etsenız
www.tronepiece.com
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler