Nedir bu limitsiz çılgınlığı?
13
●1.431
- 22-09-2013, 11:42:29Tüm şirketler tutturmuş bir limitsiz çılgınlığı gidiyor. Nedir biri açıklasın? Kendi serverlarının bile bir limiti varken müşteriye nasıl limitsiz hizmet sunabiliyorlar. Biri kalıp 1 TB dosya yüklemesi yapsa bunu kaldırabilecek misiniz? Zaten şu son 1 yıl içerisinde host firmalarında kime güvensek ya kaçtı gitti ya forumdan uzaklaştırıldı. Yönetimin hosting firmalarına bir el atması gerekiyor. En azından burada satış yapmadan önce yönetime serverlarının 1 yıllık ücretlerini ödediklerini kanıtlasınlarki burda yüzlerce kişi mağdur olmaktan kurtulsun. Yoksa daha birçok kişinin canı yanacak.
- 22-09-2013, 11:45:39Üyeliği durdurulduLimitsiz diye bir kavram yoktur zaten , Limitlendirilmemiş vardır yurt dışı lokosyon anlarım fakat tr lokosyon limitsiz satanlar gerçekten komiğime gidiyorByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-09-2013, 11:46:38Duruma en azından R10 üzerinde el konması gerektiği düşüncesindeyim. Ancak 1 yıllık ücret ödeme olayı neredeyse hiçbir firmada yok. Bu işte kalıcı olan firmalar zaten kiralık sunucu değil de, kendilerine ait donanımları kullanıyorlar bizim gibi. Dolayısıyla aylık olarak barındırma/hat ücreti ödüyorlar. Bu sebeple istediğiniz tarzda bir belgelendirme zaten olmaz, olamaz.ByMsKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu noktada müşteri olarak sizler ucuza kaçmayıp, şirketin sitesini ve iletişim bilgilerini inceleyip, referanslarına ve müşteri memnuniyet oranına bakıp, dilerseniz şirket temsilcisi ile telefonda görüşüp ondan sonra tercih yapmalısınız. Böylece kaçıp gitmeyecek, ödediğiniz ücret karşılığında hakettiğiniz hizmeti almanızı sağlayacak şirketlere ulaşabilirsiniz. - 22-09-2013, 12:36:34Hosting aldığınız firmayı iyi araştırırsanız bir sorun yaşamazsınız. Bende bir çok firmayla çalıştım ve hepsiyle kendi isteğim üzerine yollarımı ayırdım.
Çalıştığım ve kaliteli hizmet aldığım firmalar ,
www.internetbilisim.net , www.netinternet.com.tr , www.ozkula.com.tr , son olarak şuanda www.guzel.net.tr ile çalışıyorum. en ufak bir sorun bile yaşamadım bu firmalarda. İş biraz alıcıda bitiyor. Her gördüğünüz firmaya aa ucuzmuş diye koşarsanız ortada kalmanız normaldir.
