• 03-10-2013, 11:23:45
    #1
    Merhaba Arkadaşlar ;
    Aslında herşey düne kadar güzel gidiyordu fakat sabahtan beri sitemin sag tarafındaki adsense reklamı 300*600 büyük reklam cok küçük gözüküyor fakat konu içine girince eskisi gibi oluyor.

  • 03-10-2013, 14:44:39
    #2
    300x600 boyutu reklam verenlerce pek seçilmediği için çerezlerinize göre 160x600 olarak gösteriliyor. normal yani.
  • 03-10-2013, 14:59:59
    #3
    hocam doğru diyorsun da diğer reklam boyutlarında da aynı problem var sanırım blogger temasında bir kod kaydı ama bulamıyorum.