Bu domain sizde olsaydı.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu domain sizde olsaydı..
8
●
342
R10.net
Webmaster Genel
Proje Geliştirme - Beyin Fırtınası - Ortak Arıyorum
Bu domain sizde olsaydı..
19-08-2013, 03:10:52
#1
RapStyle
Üyeliği durduruldu
Selamun Aleykum,
Başlık saçma oldu gibi?
Arkadaşlar domain
bebeim
.com Sizce nasıl bir proje gideR?
Fikirlerinizi söylerseniz sevinirim
19-08-2013, 03:17:12
#2
BTHN
Üyeliği durduruldu
Bebe diye instant messenger kodlatırdım heralde
))
Şaka bir yana ama ben bu tarz domainleri sevemiyorum. Bir harfi eksik bir harfi fazla, bana çok itici geliyor
19-08-2013, 03:37:57
#3
mre
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
tekstil urunu markasi olurmus aslinda
19-08-2013, 11:03:51
#4
okan1
reg fiyatına satarım heralde
19-08-2013, 11:23:23
#5
marqha
Arkadaşlık sitesi olabilir.
19-08-2013, 23:15:31
#6
RapStyle
Üyeliği durduruldu
marqha adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Arkadaşlık sitesi olabilir.
Bende öyle düşündüm dedikodu itiraf sitesi tarzı olabilir : )
19-08-2013, 23:24:33
#7
GodGave
Bebeklerle ilgili site olabilir. Annelerin bebe arabası seçimi cocuk kundağı seçi bez seçimi vs. bi tonda reklam alırsın firmalardan. Benmi yapsam yahu o.O
19-08-2013, 23:51:37
#8
LcN_x
Hiçbir şey yapmazdım.
19-08-2013, 23:52:49
#9
Webdestek
Çekilişle birine hediye ederdim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler