• 31-08-2013, 16:30:21
    #1
    Gezi olayları hakkında bir proje yapmak isteyen arkadaşlarımız için jenerik bir domaindir. "Gezi Çapulcusuyuz Biz" 06.06.2014 tarihinde tarafımdan alınmıştır.
  • 31-08-2013, 16:31:40
    #2
    Siz jeneriği çok yanlış anlamışsınız.
  • 31-08-2013, 16:31:53
    #3
    gezi parkı olayları bitti hocam yersiz, zamansız alınmış ölü bir proje bence
  • 31-08-2013, 16:38:18
    #4
    iyidir zarari olmaz millet hala merak ediyor
  • 31-08-2013, 17:40:20
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Capulcular yine hortlarlar beelki.. almis oldugun tarih yanlis olabilir

    Galaxy S4 cihazimdan Tapatalk2 ile gönderildi.
  • 31-08-2013, 18:02:02
    #6
    r10 yerine twitter dan ilan ederseniz daha iyi hocam
  • 31-08-2013, 18:04:24
    #7
    #direnjenerikdomain
  • 31-08-2013, 18:15:10
    #8
    jenerik ? neyseee hayırlı satışlar.