• 09-08-2013, 05:09:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    HSBC kredi kartı ödemesi yapmam gerekiyor acilinden. Yardımcı olacak arkadaşlar var ise işlemi yapalım.
    Teşekkürler.
  • 09-08-2013, 11:04:00
    #2
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.
    HSBC kredi kartı ödemesi yapmam gerekiyor acilinden. Yardımcı olacak arkadaşlar var ise işlemi yapalım.
    Teşekkürler.
    miktari belitrtirseniz yapalım olmadı atmden yapalım
  • 10-08-2013, 13:38:15
    #3
    Hallettim arkadaşlar. Teşekkür ederim herkese.