• 11-08-2013, 17:36:15
    #1
    arkadaşlar shutter sayısı az tr garantili makina arıyorum şu anda 1300 liraya 600d var 100 de worldpuan

    ( 20 de hepsiburada indirimi o yüzdne mantıklı fiyatlar verin )
  • 11-08-2013, 17:48:06
    #2
    yaklasık 2 ay önce 600d sattım ve shutter sayısı 14bindi oldukça temizdi 1,000 tl ye verdim kitle beraber

    suanda 700d piyasaya sürüldü ve 600d nin fiyatlarıda gitgide düşmektedir

    2.el arıyorsan suanda kit ile beraber 850 - 1000 tl civarına bulabilirsin 600D yi

    650D ise kitle beraber 1100 - 1300 tl arası bulabilirsn

    bu 2 makinada giriş seviyesidir..fotoğrafçılığa ilk adımda seni tatmin eder..ama daha sonra kendini tamamen fotoğrafcılığa adarsan bu makinelerde seni kesmez croplu makine oldukları için..

    sana nacizane tavsiyem canon 60D alabilir yarı profesyonel makine olarak yada beklersen yakın zaman içinde canon 70D türkiyede olacaktır..

    tavsiyem sana bunlardır..

    ışığın şimdiden bol olsun..
  • 11-08-2013, 17:51:22
    #3
    Nikon d90 düşünürseniz pm atabilirsiniz. Ama bıraz daha yuksek fıyatı halıyle :d
  • 11-08-2013, 18:26:43
    #4
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nikon d90 düşünürseniz pm atabilirsiniz. Ama bıraz daha yuksek fıyatı halıyle :d
    Nikon dusunmuyorum hocam tesekkurler
  • 11-08-2013, 18:31:35
    #5
    tenete adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nikon dusunmuyorum hocam tesekkurler
    Bu yorum asrın hatası ama sızın tercıhınız sıkıntı yok :d 650d guzel alet arkadaşımda mevcut severim.
  • 11-08-2013, 18:33:31
    #6
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yorum asrın hatası ama sızın tercıhınız sıkıntı yok :d 650d guzel alet arkadaşımda mevcut severim.
    hocam ışık olayı o mavimsi görüntü bana zevk vermiyor açıkcası ben zevk alamıyorum nikon ile çekilmiş fotodan ince detaylar incelendiğindne bu kapışma devam eder gider , göz hoş gelmesi derler ya o olay işte
  • 11-08-2013, 18:54:34
    #7
    Çok yanlış bi yorumda bulunmuşsunuz ıstedıgınız rengı yakalarsınız makıneyle. Ama neyse sımdı bu ısın ıcınden cıkamayız yerı de degıl zaten Sımdıden hayırlı olsun.