• 11-08-2013, 13:31:29
    #1
    Bayramda hitleriniz düştü mü arkadaşlar? Benim sitemin %30-%40 hiti düştü diyebilirim. Herkeste mi oldu bu yoksa sadece bende mi?
  • 11-08-2013, 13:38:21
    #2
    İlk günü düşüş oldu. Onun dışında 2 gün eski haline geldi ve şuan artış var.
  • 11-08-2013, 13:42:42
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kadir gecesi ve arefe günü ilahi sitelerimde %400 artış, gıdalarda %300 düşüş, medyatik haber sitelerimde %1 bile fark yok, teknolojik sitelerimde %300 artış

    hee, bide bi bloğum vardı, onda %1000 artış olmuş, 1 kişi geriyordu 10 olmuş
    .
  • 11-08-2013, 13:57:33
    #4
    r10'da bile düştü. Bizde de düşmesi gayet normal değil mi
  • 11-08-2013, 14:04:21
    #5
    %60 düşüş oldu. umarım haftaya yükselir.
  • 11-08-2013, 14:07:50
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    face erişimleri bile düşmüş. Düzelir. Dış pazarlara giriş yolları ve stratejileri üzerine de kafa yorun biraz iç pazarla yetinmeyin
  • 11-08-2013, 14:17:06
    #7
    Sadece bende değilmiş sorun. İnşallah düzelir, bekliyoruz.
  • 11-08-2013, 14:25:56
    #8
    Bayramdan beri düşüş devam ediyor inşallah hafta başı itibariyle eski hitler geri gelir.
  • 11-08-2013, 14:25:58
    #9
    İlk gün %35 civarı düşüş yaşadım şu an normal seviyede. Kişisel blog.