• 26-07-2013, 00:41:06
    #1
    qLd
    Misafir
    arkadaşlar kuzenim karabük sağlık meslek yüksekokulu tıbbı tanıtım ve pazarlama bölümünü kazanmış. ancak gidip gitmemekte kararsız, sizce değecek bi bölüm mü? okumalı mı? yoksa ikinci tercih yada seneye tekrar mı denemeli? bilgisi olan yardımcı olabilecek arkadaşlar var mı? bu bölümhakkında?
  • 26-07-2013, 05:50:46
    #2
    İyi bir firmada çok iyi bir geleceği olabilecek bir bölüm. Sadece mümessillik değil; medikal cihaz pazarlamasında çok güzel primler var. Karabük'te okuyorum bende, Sağlık MYO'su kampüsten ayrı, safranboluda olduğu için zevkli 2 sene geçirebilir.