• 14-07-2013, 21:10:52
    #1
    Evet malum çoğumuz doksanlar kuşağıyız. Haliyle bu dizi dikkatimizi çekmiştir. Doksanlar ile ilgili paylaşımları burada toplayalım


    http://www.youtube.com/watch?v=P44cixQaDoc
  • 19-07-2013, 06:20:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    gereksiz bi dizi zira balkondan arada perdeyle izleyince GTA:SA'dan bir farki yok.
  • 19-07-2013, 06:22:39
    #3
    bence hiç güzel değil hele ilk bölümün fragmanını berbat. bulmuştum
  • 19-07-2013, 11:00:10
    #4
    Mecburen bulunduğum bir ortamda izleniyor diye, bu kötü diziye maruz kaldım Konu, fikir güzel ancak kesinlikle kötü bir senaryoya sahip. Akıcı da değil, çekici de. Sıkıcı, sıradan, durağan öylesine bir dizi. Belki de yayından kaldırıldı. Belki de yakındır sonu. Bilemeyeceğim. Kısaca fikir güzel olmasına güzel de fakat uygulama yanlış
  • 20-07-2013, 00:02:55
    #5
    AÇILDI
  • 21-07-2013, 14:59:30
    #6
    80lerden sonra 90 lar. 2 dizide güzel değil.Tamamen yapmacık.
    Yakında 2000ler de çıkar.