• 04-07-2013, 21:38:17
    #1
    Arkadaşlar sitelerden doğru düzgün 3D Oyun çekemiyorum. Çoğunda swf uzantısı olmuyor arattırıyorum kaynak kodda swf yok. kiminde unuty oyun oluyor eklentiyi indirip kuruyorum yinede çalışmıyor. unutyle yapılmış oyunların nasıl çalıştığını bir türlü anlayamdım. Şöyle rahat rahat 3D oyun çekebileceğim bir site var mı ? Yada hata yapıyorsam swf aratırken falan nasıl düzeltirim hatamı acaba?
  • 05-07-2013, 01:58:09
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    3d oyunlar .dcr ya da .dir uzantılıdır. Bu uzantılar ile deneyin. Bulamazsanız iframe, IFRAME şeklinde aratın.
  • 05-07-2013, 02:02:02
    #3
    iframe embed mi oluyor?