Cinemaximum sinema bileti 3Tl Yeniden kampanyası ile... - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Cinemaximum sinema bileti 3Tl Yeniden kampanyası ile...
37
●
2.349
R10.net
E-Ticaret & Alışveriş
Dijital Alışveriş
Kupon Satışları
Cinemaximum sinema bileti 3Tl Yeniden kampanyası ile...
1
2
3
4
5
09-07-2013, 15:46:45
#19
DoQi
hocam misli.com atabilir misin
09-07-2013, 19:29:20
#20
syf01
15 adet alınmıştır
09-07-2013, 21:25:12
#21
hsyntmz
2 adet için misli ödeme bilgisi atar mısınız?
11-07-2013, 01:14:45
#22
BevidSthed
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 Adet kod alındı. Teşekkürler.
11-07-2013, 01:31:38
#23
SuD
Hocam bu nasıl oluyor? Bize Kod mu veriyorsunuz? Sizden alınca sinemaya gidince ne yapmamız gerek? Aldığımız tarihten itibaren kaç gün geçerli? Detaylı Pm alabilir miyim?
11-07-2013, 02:01:48
#24
Boteks
Üyeliği durduruldu
2 adet bilet için misli no atarmısın
16-07-2013, 17:15:00
#25
pckomaniach
Stokalr gelmiştir satışa devam
17-07-2013, 00:32:49
#26
nejat_342
Sorunsuzca 40 TL lik alışverişimiz oldu kendisine teşekkür ediyorum
17-07-2013, 15:19:50
#27
pckomaniach
konum guncel arkadaslar 50 den fazla stogum vardir.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler