• 09-07-2013, 15:46:45
    #19
    hocam misli.com atabilir misin
  • 09-07-2013, 19:29:20
    #20
    15 adet alınmıştır
  • 09-07-2013, 21:25:12
    #21
    2 adet için misli ödeme bilgisi atar mısınız?
  • 11-07-2013, 01:14:45
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2 Adet kod alındı. Teşekkürler.
  • 11-07-2013, 01:31:38
    #23
    Hocam bu nasıl oluyor? Bize Kod mu veriyorsunuz? Sizden alınca sinemaya gidince ne yapmamız gerek? Aldığımız tarihten itibaren kaç gün geçerli? Detaylı Pm alabilir miyim?
  • 11-07-2013, 02:01:48
    #24
    Üyeliği durduruldu
    2 adet bilet için misli no atarmısın
  • 16-07-2013, 17:15:00
    #25
    Stokalr gelmiştir satışa devam
  • 17-07-2013, 00:32:49
    #26
    Sorunsuzca 40 TL lik alışverişimiz oldu kendisine teşekkür ediyorum
  • 17-07-2013, 15:19:50
    #27
    konum guncel arkadaslar 50 den fazla stogum vardir.