• 04-07-2013, 14:47:23
    #1


    THY Euroleague 2013-2014 sezonu grup ve eleme turları için kuralar bugün saat [TR] 13:00′da İspanya’nın Barcelona kentinde çekildi.

    Turnuvaya katılan 4 takımızın rakipleri belirli oldu.Tüm grupları aşağıdaki görselden inceleyebilirsiniz.



    A GRUBU
    1-FC Barcelona
    2-CSKA Moskova
    3-Fenerbahçe Ülker
    4-Budivelnik Kiev
    5-Partizan
    6-Nanterre

    B GRUBU
    1-Real Madrid
    2-Anadolu Efes
    3-Zalgiris Kaunas
    4-Brose Baskets
    5-Emporia Armani Milano
    6-Strasbourg

    C GRUBU
    1-Olympiakos
    2-Montepaschi Siena
    3-Unicaja Malaga
    4-Galatasaray Liv Hospital
    5-Stelmet Zielona Gora
    6-Bayern Munih

    D GRUBU
    1-Panathinaikos
    2-Maccabi Tel Aviv
    3-Laboral Kutxa Vitoria
    4-Lokomotiv Kuban
    5-Crvena Zvezda
    6-(Elemeden gelecek takım)

    THY Euroleague Eleme Turları Maçları ise şu şekilde



    Eleme turlarından gelecek yalnızca 1 kişi gruplara katılabilecek.

    Gruplardan A grubu yani Fenerbahçe’nin bulunduğu grup oldukça zorlu görünüyor.Takımlarımıza başarılar diliyorum.

    Kaynak: http://hasanhuseyinlif.com/thy-eurol...iz-belli-oldu/
  • 04-07-2013, 21:52:36
    #2
    hocam ilk dörde giren bir üst tura çıkmıyor mu?
  • 04-07-2013, 21:57:55
    #3
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ilk dörde giren bir üst tura çıkmıyor mu?
    Evet hocam ilk 4 bir üst tura çıkar beninm dediğim şey ön elemede 1 üst tur olayı
  • 04-07-2013, 22:02:29
    #4
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam ilk 4 bir üst tura çıkar beninm dediğim şey ön elemede 1 üst tur olayı

    Tamam hocam. Zaten Fenerbahçenin grubu zormuş
  • 04-07-2013, 22:03:29
    #5
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam. Zaten Fenerbahçenin grubu zormuş
    Fenerbahçe çıkar bence geçen yıl çıktığımız gibi Zor olabilir ama dünyanın en iyi teknik direktörlerinden birini getirdik.
  • 05-07-2013, 00:35:42
    #6
    Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fenerbahçe çıkar bence geçen yıl çıktığımız gibi Zor olabilir ama dünyanın en iyi teknik direktörlerinden birini getirdik.
    Bu kadro ile bir b*k olmaz transfer şart.
  • 05-07-2013, 00:54:40
    #7
    Galatasaray ve Efesten umudum var umarım Efes yine yüksek noktalarda bulunur imzasını bırakır oralara.
  • 05-07-2013, 10:22:48
    #8
    has016 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galatasaray ve Efesten umudum var umarım Efes yine yüksek noktalarda bulunur imzasını bırakır oralara.
    gs mi geçen yıl 2. kupada ilk maçtan gitti