• 16-06-2013, 13:45:40
    #1
    Merhabalar,

    Düzenli olarak Adsense'den para kazandığım bir Google hesabım var. Bu hesaba bağlı youtube kanalında da epey bir izlenme var. Ancak anlatımlarda gördüğüm kadarı ile partnerlik için başvururken ülke değiştirmemiz gerekiyormuş. Ben bu işlemi uyguladığımda adsense hesabım türkiyeye bağlı olduğundan veya ödemem İş Bankasına geleceğinden Google bunu anlayıp Adsense/Youtube hesabımı banlar mı?

    Eğer böyle bir risk varsa ne önerirsiniz?
  • 16-06-2013, 14:27:09
    #2
    ülkeyle alakası yok bu işlerin ama kesinlikle partnerlik tavsiye etmem. adsense ile hemen hemen aynı tutarı veriyor + %40 kesinti yapıyor. ödemeler pp ile yapılıyor. ödeme yöntemine adsense hiçbir şekilde karışmıyor. her ayın 1.de paran pp hesabında olur.
  • 16-06-2013, 14:29:01
    #3
    @fasb arkadaşın partnerlik dediği youtube ile adsense i bağlamaktan bahsediyor partner şirketlerini değil (anladığım kadarıyla) bir sorun olmaz @Geera ben aylardır bu şekilde kullanıyor ve ödeme alıyorum
  • 16-06-2013, 14:33:22
    #4
    @LordEspoir doğru söylüyor ben partner şirketlerinden bahsediyorum. Ama şöyle birşey var youtube partnerlik almak zor videolar özgün vs vs bir çok koşulu mevcut.
  • 16-06-2013, 22:53:52
    #5
    telif hakki oldugu tespit edilse adsense banlanir mi, videolari ben hazirliyorum anonim ses var. diger sitelerde de var ama telif yok gibi.

    Telefondan gonderildi.
  • 17-06-2013, 19:20:17
    #6
    Bilen yok mu arkadaşlar?