Üniversite eğimi için Plato düşünüyorum.Ama yol yordam bilmiyorum.Burası parasını verip istediğin bölümü okuduğun bir üniversite mi ? yoksa puanına göre bölümlere girdiğin bir üniversite mi ? okuyan bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim.ve merak ediyorum eğitimleri nasıldır diye