selamlar r10.net in değerli kullanıcıları;
kendimi ölçmek ve piyasayı öğrenmek adına, e-ticaret sitesi kurdum.bir kaç tedarikçi ile yola başladık, geri dönüşe göre, kendi stoğumuzu kullanarak yolumuza devam etmek istiyoruz.
Vergi mükellefi bir firmayız.
Sizlerden ricam;
öncelikle web sitemizi ziyaret edin. zilcin.com | Ürünlere ve fiyatlara bir göz atın.Ben bu ürünün satışına inanıyorum dediğiniz de, kaydınızı yapın ve burada da satış başına % lik tekliflerinizi sunun.
Değerlendirmemizi yapalım, sizlerin istediği %lik kazanç bizleri kurtarıyorsa, tanıtım ve referans amaçlı o yüzdelikle başlayalım.
Bir diğer seçenek ise, sizlere 10-20-30 tl gibi hediye kupon kodları verelim, ister satın isterseniz dağıtın.sizden alınmış bir kuponu kullanıp, sitemizden alışveriş yapan her kullanıcı için 5 TL ödeyelim.
Sizlerin de önerilerinizi,fikirlerinizi bekliyorum..
LÜTFEN DİKKAT:
bu bir araştırma, karşılıklı konuşup sizlerin de bizlerin de kazanabileceği bir oran belirleme amaçlı bir konudur.Lütfen konunun dışına çıkmayalım.Değerli görüşlerinize saygı duyarım, fakat konu dışı mesajlarınızı lütfen özel mesaj atın.aksi takdirde şikayet edileceksiniz.Teşekkürler..
Satış ortaklığı kazancını sen belirle
0
●378