Merhaba arkadaşlar elimde iphone 4s 16 gb beyaz renk mevcüt telefondan memnunum telefonumu titizlikle temizlikle kullanan birisiyim sadece telefon kasasında sol tarafta toplu igne ucunda hafif bir ezilme mevcut ki dikkat ile bakıldıgında ancak göze çarpmakta.
telefon ön ve arka taraflarında koruyucu jilaetin aldıgımdandır hiç çıkarmadım.
telefon yaklaşık 1 yıl oldu kullanalı.
telefon pasaport'a kayıtlıdır. her hatta çalışmaktadır.
ios 5.1.1 sürümünü kullanmaktayım. şuan yazılım güncellemede 6.1.3 güncellemesi gelmiş fakat ben bilerekten güncellemiyorum.
şuan sürüm jailbreakli yani marketeki programları ücretsiz indirmeye yarıyor.
şuan telefonda 50 liralık igo turkey navigasyonu kurulu ve çalışmakta sürekli kullanmaktayım şehirler arası yollarda.+ gta vb bir çok ücretli oyun telefonda bulunmakta.
ivip denilen progrma mevcut 999 dolar ( : forsuna kurulu telefonda o program.
şuan telefonumun hafızası full. uygulamalardan ötürü.
isteyen olursa günceller yollarım dileyen olursa bu halinde yollarım.

fiyat olarak aklımda hiç bir fikir yok.telefon beyaz renk dir. 16 gb dır. 4 s dir.

satma sebebim belirtigim gibi hafızasının bana yetmemesidir.
iphone 4s 64 gb ile takasa girebilirim.
veya iphone 5 32 gb ile takas düşünebilirim.
gine mantıklı telefon takas teklifleriniz olur ise değerlendiririm.
şuan makine olmadıgından tel resmi çekemiyorum.
kesin niyetlenen arkadaş olursa bir şekilde resimlerini çekip yüklerim.
not: kapıda ödeme bildigim kadarı ile +30 lira şeklinde oluyormuş .olur ise kapıda ödeme secenegi ilede gönderebilirim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:07:11 -->-> Daha önceki mesaj 15:53:29 --

not : arkadaşlar geçiçi pasaport kaydı vs gibi bi durum yoktur.
alındığında yakın bi arkadaşımızın paraportuna işlenmiştir. kapanma vs gibi riski yoktur