• 30-09-2012, 17:42:14
    #1
    fırsatçılara gerek yok ...

    kendim kullandım ...
  • 30-09-2012, 22:42:46
    #2
    Kalmış burda bir saat ver 20 liraya ikimizinde işine yarasın...
  • 30-09-2012, 23:29:42
    #3
    20 liraya vereceğime çöpe gitsin daha iyi ..
  • 30-09-2012, 23:41:13
    #4
    napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 liraya vereceğime çöpe gitsin daha iyi ..
    Bu da bir fikir tabiki..

    Saygılar..
  • 01-10-2012, 01:09:09
    #5
    İnsan evladı nereye gidiyor
  • 01-10-2012, 01:16:07
    #6
    Kendindemi kullanmadın be hocam
  • 01-10-2012, 01:17:21
    #7
    Çöpe atacağına hayrına versen ne olur? Herşey para mı şu dünya'da