Teknolojinin hızla geliştiği ve takip edilmez bir hal aldığı bu dönemde dedim ki böyle böyle bir sitem olsa içine sürekli içerik eklesem. İlkten ben bunu da yapmam dedim çünkü şimdiye o kadar çok işe kalkıştım ve hepsinden bir şey olamadan ayrıldım ki sayamam bile. Aslında bunların hiçbirinde benim suçum yoktu, bütün suç sermaye denen o haysiyetsiz adamın.. İlk önce radyo programları yapmaya başladım ama baktım ki zaman kaybı gibi duruyor, az çok bildiğim için sonra dedim ki kendi radyomu kurucam. Kurdum da hatta bence mizah her yerde olmalı diyerek dandik radyo adını aldım. Dandik Radyo. Sonra önüme bir engel koydular, dediler ki internet radyosu da olsa lisans almalısın yokca 38 bin tl ye kadar cezası var.. Peki dedim ne kadar bü lisans denen şey ? 2500 TL dediler ve sermaye olmayınca tabii iş yattı. Bu sadece ilk ve başlangıç örneğim, bunun haricinde bir çok blog kurdum, kapattım. Hiçbiri yükselemedi çünkü sermaye yoktu. En son geçenlerde oyun blogu kurdum blogger üzerinden. Dedim bu sefer yapıcam.. Ama baktım oyun ile aram yok yani herkes gibi oyun oynamayı bende severim ama benim bilgisayarımda ne bu donanım var, ne de oyun incelemesi yapacak kadar çok oyuncuyum. Ama ilk baştan yani radyolardan önce, bilgisayar evimize ilk girdiğinden beri hoşlandığım, sevdiğim bir şey var. O da teknoloji ! Tamam öyle alıpta anakarta lehim vs. yapmıyorum ama teknolojik aletleri kurcalamak, onlarla oynamak hep hoşuma gitmiştir. E baktım rakibimde çok yani çekişme olacak. Dedim ben girerim bu işe ve bu işte yükselirim. Bu sefer kendimi de çok kaptırdım dünyalarca hayal kurdum tabii her zaman ki gibi bunun ucuda sermayeye dayanıyor. Web sitem hazır ve ilk içerikleri CP olarak ekledim. Bu forumda eminim herkes bilir öğrencinin halini bizde ne arasın sermaye.. Ama bu sefer hayallerim büyük ve çokta uzak değil, sadece sermaye eksiğim var ve umarım onu da bir sponsor bulabilirsem halledebilirim diye düşünüyorum. Bu sponsordan masaya binlerce lira yatırmasını beklemiyorum, sadece ilk başlangıç seo ayarlamaları, ilk reklamlar vs. küçük yardımlara ihtiyacım var onlar olmadan da olmuyor zaten. Yani en azından bir facebook sayfası satın alınsa bile işimi görebilir en azından başlangıç için. Yanlış anlaşılmasın bana burada dilenci muamelesi yapan mutlaka olacaktır. Kendimi acındırmaya çalışmıyorum sadece hayallerimi gerçekleştirebilmek için bir sponsor arıyorum. Projelerimden bazıları ;
-E-Dergi
-Canlı Yayın ile Ürün Tanıtımı
-SerTun TV Adı Altında Tanıtım/Tartışma Videoları vs. vs.
Aslında hiçbirisi çok zor hayaller değil fakat belli bir kitleye hitap edebilmek için bir sponsor arıyorum..
Beni dikkate aldığınız ve yazımı okuduğunuz için teşekkürler.
İletişim için PM atabilirsiniz..
Teknoloji Gündemi ve Haberleri.. SerTun.Com - Sponsor Aranıyor !!
0
●338