• 28-03-2013, 15:55:01
    #1
    Herşeyiyle 4-4 lük bir makine. Fotoğrafçı değilim hobi için aldım. Artık zaman ayıramıyorum bu yüzden satıyorum. 1 yıllık garantisi bulunmaktadır.

    KUTU İÇERİĞİ:

    1. Canon 500 D Body
    2. 18-55 mm Lens
    3. 75-300 mm Lens
    3. Batarya
    4. Class 10 8 GB Hafıza Kartı (1 hafta önce alındı)
    5. Kullanışlı çanta (1 hafta önce alındı)
    6. 2 Adet Parasoley
    7. 1 Adet Lens Temizleme Kalemi


    Resimler:
    http://a1303.hizliresim.com/17/w/ljvhk.jpg
    http://a1303.hizliresim.com/17/w/ljvpt.jpg
    http://a1303.hizliresim.com/17/w/ljvqj.jpg
  • 28-03-2013, 18:52:16
    #2
    Güncel.
  • 28-03-2013, 21:36:44
    #3
    son oluru nedir
  • 28-03-2013, 21:37:09
    #4
    Arkadaşı reelden tanırım güvenilir biridir ayrıca cihazın fiyatıda fotoğrafçılık hakkında bilgili insanlara uygun gelecektir hayırlı satışlar
  • 28-03-2013, 22:50:20
    #5
    Son fiyat nedir. ?
  • 28-03-2013, 23:08:46
    #6
    digitaLartist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son oluru nedir
    Fiyatta yapılabilcek çok birşey yok yanında ki aksesuarlar toplamda 400 lira civarı zaten. Ama adettendir p.m atıldı.
    GOKBERK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşı reelden tanırım güvenilir biridir ayrıca cihazın fiyatıda fotoğrafçılık hakkında bilgili insanlara uygun gelecektir hayırlı satışlar
    Eyvallah kardeşim

    dnr06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son fiyat nedir. ?
    P.m gönderildi.
  • 29-03-2013, 02:23:26
    #7
    sadece 75-300 lensi kaça bırakırsın?
  • 29-03-2013, 02:30:10
    #8
    JACKLA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece 75-300 lensi kaça bırakırsın?
    Hocam maalesef o şekilde yapamıyorum satışı.
  • 29-03-2013, 02:35:04
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Canon Canon Canoon Cihazı 6-7 Ay kullandım, Memnundum ama 7D almayı kafaya koyunca satıp onu aldım, Sevdiğim Cihazlardan birisidir. Özellikleri yukarıda belirtilmemiş ama Üst seviyedir. Kendini geliştirmek isteyenlerin ilk tercihi olması lazım. Fiyat konusunda demek istediğim TEMİZ bir makina için 1000 TL az bile ( Arkadaşı tanımıyorum ) İYİ SATIŞLAR hocam