Derdim var R10. Ben yazayım da isterseniz okumayın...
48
●2.491
- 26-03-2013, 01:29:14Kazık üstüne kazık kazık üstüne kazık, yakın arkadaşım beni satamaz vururum aliyiBurakTur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kız meselesi be hocam...
- 26-03-2013, 01:31:41Üyeliği durdurulduHocam bak kızlara fazla güvenme ne kadar sevsen bile.Ben sevdim kaç sene beraberdik sonra bıraktı gitti beni.Aynı şekilde en yakın arkadaşım 7 ay önce bi kız ayarladım git gide aramız bozulmaya başladı geçenlerde bana el bile kaldırdı o kız için bugün ayrılmışlar.O yüzden hiç bir kıza taviz verme kardeşim.yetgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2013, 01:33:55Şeytana güvenirim kıza güvenmem hocam, şeytandan beterBurakTur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hocam okuyunca çıkar bunun acısıLordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 saattir kısaltarak yazdım
Sevgilim beni aldattı..
- 26-03-2013, 01:35:55Üyeliği durdurulduAldattı mı ? Hiç uğraşma hocam kendisinden elbet çıkacak o yaptığı yanlış.Sen intikam diye tutturma boşver.Sana geri dönerse eğer taviz verme sakın.yetgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2013, 01:38:42İşte o salaklığı yapıp geri dönünce birde taviz verdim. Bi okusan hocamBurakTur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2013, 01:38:49okudum niye okumiyalim

ama verecek tavsiyem yok hep boyle oluyor sadece baglanma
Kız meselesi be hocam...
