• 12-03-2013, 11:56:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    satildi
  • 12-03-2013, 16:55:48
    #2
    Pm alabilirmiyim
  • 12-03-2013, 17:01:37
    #3
    Kullanılan bot nedir ? Pm alabilirmiyim.
  • 12-03-2013, 17:06:20
    #4
    DarkeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanılan bot nedir ? Pm alabilirmiyim.
    konuya yazdim hocam botun nerden cektigini
  • 12-03-2013, 17:10:38
    #5
    Yanlış yazdım pardon.
  • 12-03-2013, 17:20:29
    #6
    DarkeviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış yazdım pardon.
    neyi ?
    anlamadim
  • 12-03-2013, 17:41:06
    #7
    30 tl
  • 12-03-2013, 18:27:53
    #8
    hasan1963 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 tl
    30 lira ile devam
  • 13-03-2013, 00:27:03
    #9
    40 TL bana kaırsa pm ile iletişim kurunuz