• 10-03-2013, 13:42:20
    #1
    Golü kim atar Beyler Dem ba mı Van Persi Kime vereyim?


    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:42:20 -->-> Daha önceki mesaj 13:38:04 --

    @AyazWeb ne diyorsun kardeşi bugün?
  • 10-03-2013, 13:45:02
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ashley Young
  • 10-03-2013, 13:45:29
    #3
    Yüklü basmıcaksan Van Persie denenir.1.85 için değer mi o riske girmeye bilemem.
  • 10-03-2013, 13:45:59
    #4
    tv veriyormu maçı
  • 10-03-2013, 14:19:34
    #5
    Persie derim ben
  • 10-03-2013, 14:46:50
    #6
    Güvendiğiniz biri var mı arkadaşlar? ben pek takip etmiyorum..

    Var ise oynuyacam bende.. (takipteyim)
  • 10-03-2013, 15:13:24
    #7
    dembaba diyor içimden
  • 10-03-2013, 15:21:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Lampard penaltıdan atıcak bi tane
  • 10-03-2013, 15:23:35
    #9
    Ertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lampard penaltıdan atıcak bi tane
    dembaa 90 dk oynar mı ?