• 02-03-2013, 02:43:28
    #1
    konu kilitlenebbilir
  • 02-03-2013, 02:54:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Neresi sağa kayıyor?
    Kategoriler mi?
  • 02-03-2013, 02:55:35
    #3
    Violin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neresi sağa kayıyor?
    Kategoriler mi?
    evet hocam anasayfaya gırınce gormussunuzdur 300*250 ile kategoriler sağa kayık
  • 02-03-2013, 02:57:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Görünüm > Bileşenler kısmından düzenleyebilirsin.
    Temandaki alanlar sağ taraftar vardır kategorileri böylece değiştirebilirsiniz.
  • 02-03-2013, 02:59:54
    #5
    Violin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünüm > Bileşenler kısmından düzenleyebilirsin.
    Temandaki alanlar sağ taraftar vardır kategorileri böylece değiştirebilirsiniz.
    hocam bılesenlere gırıp sidebardan yapınca yıne olmuyor altta kalıyorlar sağa geçmiyorlar ordaki bileşenler siteye girince altta duruyorlar
  • 02-03-2013, 03:01:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam güven sorunu veya sonradan bir şey yaptı vs demeyecekseniz buyrun verin şifrenizi bakayım.
  • 02-03-2013, 03:01:16
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Benim eski temam yardımcı olabilirim kardesim inşallah.Eklediğin bir kodda olmalı yada sanırım baska temadan buna gectin çünkü öne cıkartılmıs görseller yok.
  • 02-03-2013, 03:03:30
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ebulfeth daha iyi bilir o zaman temayı kullanmadım inceleyecektim sadece.
    hayırlı geceler.
  • 02-03-2013, 03:04:34
    #9
    ebulfeth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim eski temam yardımcı olabilirim kardesim inşallah.Eklediğin bir kodda olmalı yada sanırım baska temadan buna gectin çünkü öne cıkartılmıs görseller yok.
    baska temadan buna gectım hocam evet ekledıgım kod oldu ama kodu sonra kaldırdım yıne bozuk hocam ne yapmam gerekıyor