• 21-02-2013, 21:56:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    3 TL'nin altında satış yasaklandığı için konuyu editlemek
    zorundayım.Dileyenlerle mesaj atıp r10 dışında iş yapabiliriz.
  • 21-02-2013, 21:58:16
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...dikkatine.html
  • 21-02-2013, 22:05:36
    #3
    Ortada bi tasarım göremedim.
  • 21-02-2013, 22:31:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    AyazWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ortada bi tasarım göremedim.
    http://b1302.hizliresim.com/16/p/kc3d9.png

    http://www.uslanmam.com/attachments/...-tasarimmm.jpg

    yalan borcum mu var abi
  • 21-02-2013, 22:40:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    fevkaladenin fevk'inde tasarımlar. hatta fev'inde veya fe'sinde bile olabilir... hayırlı satışlar =)
  • 22-02-2013, 01:02:03
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Twitter profil arayüzü dediğimiz şey bir wallpaper'dan ibaret buton vs tam çözemedim tasarımlarınızı twitter'a nasıl giydiriyorsunuz acaba ?

    İnsanları yalan dolan işlerle kandırmayın, paraya ihtiyacım var diye başlık açın nedeniyle 3 tl atan çıkar illaki.
  • 22-02-2013, 01:09:44
    #7
    Twitter accountlarına entegre edilmiş referanslar vermelisiniz.
  • 22-02-2013, 01:39:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    15 yaşında genç bir kardeşimizsin heycanını anlıyorum, bir büyüğün olarak nacizane tavsiyem sabır etmen gerekli hobi olarak güzel bir uğraş seçmişsin bir diğer üst başlık olan logo-template de yeni başlayanlara tavsiyeler bölümü var çok pratik ve daha fazla araştırmayla ilerleyen zamanda dahada kendini geliştirebilirsin, saygılarımla