3 TL'nin altında satış yasaklandığı için konuyu editlemek
zorundayım.Dileyenlerle mesaj atıp r10 dışında iş yapabiliriz.
Twitter Profil Arayüzü Sadece 3 TL !
7
●387
- 21-02-2013, 21:56:32Üyeliği durduruldu
- 21-02-2013, 21:58:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 21-02-2013, 22:31:34Üyeliği durdurulduhttp://b1302.hizliresim.com/16/p/kc3d9.pngAyazWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.uslanmam.com/attachments/...-tasarimmm.jpg
yalan borcum mu var abi - 21-02-2013, 22:40:30Üyeliği durduruldufevkaladenin fevk'inde tasarımlar. hatta fev'inde veya fe'sinde bile olabilir...
hayırlı satışlar =)
- 22-02-2013, 01:02:03Üyeliği durdurulduTwitter profil arayüzü dediğimiz şey bir wallpaper'dan ibaret buton vs tam çözemedim tasarımlarınızı twitter'a nasıl giydiriyorsunuz acaba ?
İnsanları yalan dolan işlerle kandırmayın, paraya ihtiyacım var diye başlık açın nedeniyle 3 tl atan çıkar illaki. - 22-02-2013, 01:39:48Üyeliği durduruldu15 yaşında genç bir kardeşimizsin heycanını anlıyorum, bir büyüğün olarak nacizane tavsiyem sabır etmen gerekli hobi olarak güzel bir uğraş seçmişsin bir diğer üst başlık olan logo-template de yeni başlayanlara tavsiyeler bölümü var çok pratik ve daha fazla araştırmayla ilerleyen zamanda dahada kendini geliştirebilirsin, saygılarımla
hayırlı satışlar =)