• 15-02-2013, 16:54:10
    #1
    Adsense hesabım bu kanal üzerine. Kanal kapatılırsa adsense hesabıma bir şey olur mu? Yoksa bütün videoları silicem kanal dursun boş boş adsenseyi riske atmak istemiyorum. Şimdiden teşekkürler
  • 15-02-2013, 17:05:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bence videolari sil,kanali birak kendi haline.Ayni gmailden alinmis kanalarda adsense kapanma riski yuksek.
  • 15-02-2013, 17:07:23
    #3
    benim tavsiyem kanalı kapatma, uyarı aldığın videoları sil..kanal olduğu gibi dursun. yeni kanal aç, adsense hesap ayarlarından yeni kanalına erişimi aç o şekilde kullan derim..

    aynı şeyi ben yaşadım...250 orjinal aboneli 850 k izlenmeli günde 25 dolar getiren kanalımı 2 uyarıyı alınca kapattım. adsenseye zarar gelir diye. şimdi yeni kanal açtım tutturamıyom bi türlü..artı adsenseyede bi zararı olmazmış.
  • 15-02-2013, 17:10:22
    #4
    MuSLeRa06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence videolari sil,kanali birak kendi haline.Ayni gmailden alinmis kanalarda adsense kapanma riski yuksek.
    Aynen dediğin gibi yaptım abi sildim videoları ve yeni kanala geçicem boş kalsın böyle...

    1.kanal ferrari ile alakası olmayan bir adam f1 arabası videomu şikayet etti 2 ceza aldım. Şuan kendisi eklemiş aynısını milyon izlenim var

    2.kanalda az önce harlem shake videosu yüzünden telif yedi. Youtube yarısı bu şarkı var benimi bulur bilemiyorum
  • 15-02-2013, 17:18:31
    #5
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen dediğin gibi yaptım abi sildim videoları ve yeni kanala geçicem boş kalsın böyle...

    1.kanal ferrari ile alakası olmayan bir adam f1 arabası videomu şikayet etti 2 ceza aldım. Şuan kendisi eklemiş aynısını milyon izlenim var

    2.kanalda az önce harlem shake videosu yüzünden telif yedi. Youtube yarısı bu şarkı var benimi bulur bilemiyorum
    harlem shakenin btün versiyonlarını ykledim milyonlarca hit aldım hicte bi telif almadım

    ama bi tane türk arkadaş saolsun dogrudan kendime ait bir video üzerinden bana telif yollamış gerci onuda muyap ve karşı telif davaları sayesinde kanalını kapattırdım
  • 15-02-2013, 17:27:11
    #6
    SahteCennet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harlem shakenin btün versiyonlarını ykledim milyonlarca hit aldım hicte bi telif almadım

    ama bi tane türk arkadaş saolsun dogrudan kendime ait bir video üzerinden bana telif yollamış gerci onuda muyap ve karşı telif davaları sayesinde kanalını kapattırdım
    Pm atıyorum o zaman