Kanal 2.ihtarı aldı adsenseye bir şey olur mu?
5
●1.451
- 15-02-2013, 17:07:23benim tavsiyem kanalı kapatma, uyarı aldığın videoları sil..kanal olduğu gibi dursun. yeni kanal aç, adsense hesap ayarlarından yeni kanalına erişimi aç o şekilde kullan derim..
aynı şeyi ben yaşadım...250 orjinal aboneli 850 k izlenmeli günde 25 dolar getiren kanalımı 2 uyarıyı alınca kapattım. adsenseye zarar gelir diye. şimdi yeni kanal açtım tutturamıyom bi türlü..artı adsenseyede bi zararı olmazmış. - 15-02-2013, 17:10:22Aynen dediğin gibi yaptım abi sildim videoları ve yeni kanala geçicem boş kalsın böyle...MuSLeRa06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.kanal ferrari ile alakası olmayan bir adam f1 arabası videomu şikayet etti 2 ceza aldım. Şuan kendisi eklemiş aynısını milyon izlenim var
2.kanalda az önce harlem shake videosu yüzünden telif yedi. Youtube yarısı bu şarkı var benimi bulur bilemiyorum
- 15-02-2013, 17:18:31harlem shakenin btün versiyonlarını ykledim milyonlarca hit aldım hicte bi telif almadımCevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ama bi tane türk arkadaş saolsun dogrudan kendime ait bir video üzerinden bana telif yollamış gerci onuda muyap ve karşı telif davaları sayesinde kanalını kapattırdım
- 15-02-2013, 17:27:11Pm atıyorum o zamanSahteCennet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
