Yeni olduğum için baya bir vaktimi harcadım.Basit ve göz yormayan bir tasarım yapmak istedim.Burada grafik-tasarım hakkında bilgisi olan çok onlarında yorumunu almak istiyorum.
Pembe ile yeşil renk tonu uyumsuz olmuş. Renk ton valör konularını araştırmanızı öneririm. Birde hiyerarşik çalışmalar yapınız.
TEL font px değeri mesela 30 iken John Doe 10 olamaz Bu çok saçma bir görüntü olur.
Aynı zamanda altın oran konularınada bakmanızı öneririm.
Pembe ile yeşil renk tonu uyumsuz olmuş. Renk ton valör konularını araştırmanızı öneririm. Birde hiyerarşik çalışmalar yapınız.
TEL font px değeri mesela 30 iken John Doe 10 olamaz Bu çok saçma bir görüntü olur.
Aynı zamanda altın oran konularınada bakmanızı öneririm.
Aradığım açıklama geldi.Katılıyorum renk uyumsuzluğu var bunu acemiliğime vermek lazım.Söylediklerinizi araştıracam.Teşekkür ederim.