• 08-01-2013, 13:27:27
    #1
    arkadşalar canlı destek sistemi lazım MSN ninki çalışmıyor varmı bildiğiniz free olan?
  • 08-01-2013, 13:27:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    zoopim var bunu tavsiye ederim...
  • 08-01-2013, 13:50:52
    #3
    bakyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zoopim var bunu tavsiye ederim...

    free mi hocam 20 mesjdan sorna apralı olamsın bu da?
  • 08-01-2013, 13:52:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    free ücretsizdir bir çok firma kullanmaktadır. denemeden birşey çıkmaz die düşünüyorum. sonuçta para vermiyorsunuz... kolay gelsinn..