• 31-12-2012, 22:29:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    dogum günün kutlu olsun abi , bayadir görüsemiyoruz insallah birgün görüsürüz... bu konuyu kac gün sonra göreceginide merak ediyorum ortalikda hic yoksun

    nice saglikli mutlu seneler dilerim maviyalniz
  • 11-01-2013, 23:57:47
    #2
    Burakcım tahmin ettiğin gibi 11 gün sonra gördüm Allah razı olsun