• 18-12-2012, 16:49:51
    #1
    Patlamanın olduğu yerden Polat'ın cesedini çıkaran Abdülhey ve Cahit şimdi ne yapacak? Polat'ın öldüğü haberini alan Savcı Leyla, bu haberi Nazife Anneye nasıl verecek?

    Tüm bu soruların cevapları ve daha fazlası Kurtlar vadisi pusu'nun 175.Bölümünde sizleri bekliyor...


    http://www.youtube.com/watch?v=oKuf36WW3X4

    http://diziizle.yazete.com/dizi.php?catID=5&videoID=987

    Gitti Dağ gibi adam gitti ... İntikam başlıyor bu sezon sondur kurtlar vadisi artık .
  • 18-12-2012, 17:03:54
    #2
    cıddenmı 4-5 yıldır ızlemıyorum polatın oldugu sahneyı barı ızleyek olmemıstır yaaaaaaaaa
  • 18-12-2012, 17:04:03
    #3
    Kaldı 8 canı Ölmez bence çıkar yine bi yerden.
  • 18-12-2012, 17:13:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    adam balayında, 3 5 bölüm sonra ayağa kalkar,
    sezon ortasında diziyi bitirmezler
  • 18-12-2012, 17:17:37
    #5
    aynen aynen polat yeni evlendi ya gerçek hayatta adam tatil yapıyor rahatsız etmesinler çiftleri 3-4 bölüm sonra çıkar ortaya
  • 18-12-2012, 17:45:11
    #6
    Balayına gittiği için 2-3 bölüm görünmez. Birileri ölür polat öldürmüş olur.
  • 18-12-2012, 18:00:13
    #7
    Polatın Suriyede Ölmesi Esat Hükümetini Götürür Demedi Demeyin )))
  • 18-12-2012, 18:02:52
    #8
    ulan polat keşke ayın 21inde öleydin şekil olurdu
  • 18-12-2012, 18:05:37
    #9
    21 Aralık'ta kıyamet kopsa Polat Alemdar yaralı olarak kurtulur arkadaşlar, merak etmeyin.