Arkadaşlar hiç farketmez eskı yada yenı hesap olması.. Kullanma maksadım bir yarışma facebook uygulaması uzerınden yapılıyor orada kendıme oy atmak
kısacası facebookta e maıl dogrulanmsı olması yeterlı hesapların..
Edit: Tek hesap yerine çoklu hesap almayı düşünüyorum.