• 06-11-2012, 20:21:37
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu Kilitlenebilir R10 dışı reklamlar alınmıştır. 3 ay sonra tekrar konu açılacaktır.
  • 06-11-2012, 22:14:11
    #2
    pm lütfen
  • 06-11-2012, 22:18:45
    #3
    pm lütfen
  • 06-11-2012, 22:39:49
    #4
    pmler gönderildi. Sitede Link çıkışı yoktur. ve alınmayacaktır. sadece 3 adet banner alınacaktır.
  • 10-11-2012, 17:51:03
    #5
    pm atar mısın..