• 13-11-2012, 21:20:28
    #1
    Arkadaşlar artık facebookta butik açıp satış yapmak moda haline geldi, bizim de sadece bayanlar üzerine kurulmuş bir butiğimiz var ve 2. el malları çok çok ucuza satmaktayız. Saat, gözlük, kazak, hırka, çanta, ayakkabı vs vs gibi mallar. Fena da getirisi yok aslında. Bugün düşünürken acaba erkeklere hitap eden bir butik daha mı açsak dedik fakat tutulacağı konusunda benim şüphelerim var açıkçası. Sizce tutar mı arkadaşlar? Satacağımız mallar ayakkabı, zippo, saat, kazak, hırka vb gibi mallar olacaktır.
  • 15-11-2012, 15:01:59
    #2
    Merhaba,

    Giyim almazdım ama takı saat çakmak vs gibi şeyleri almayı düşünebilirdim.

    Kolaylıklar dilerim.
  • 15-11-2012, 21:15:13
    #3
    Merhabalar, görüşleriniz için teşekkür ederim. Ben de zaten giyime pek önem vermeyip aksesuar düşünüyordum daha çok.

    Peki sıfır giysiler satsam alan olur mu acaba?
  • 18-11-2012, 14:28:54
    #4
    Benim açımdan; gömlek, kıravat, kazak, bere, atkı, tişört alınabilir ama pantolon, mont/palto, ayakkabı almam sanırım.
  • 18-11-2012, 15:14:31
    #5
    axiyim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim açımdan; gömlek, kıravat, kazak, bere, atkı, tişört alınabilir ama pantolon, mont/palto, ayakkabı almam sanırım.
    Görüşleriniz için tekrardan teşekkür ederim, zaten genellikle giyimde kazak ve gömlek üzerine yoğunlaşacağım sanırım.
  • 18-11-2012, 15:29:27
    #6
    Giyim değil ama aksesuar gibi ürünler tutabilir.
  • 18-11-2012, 15:38:16
    #7
    TeknonetBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Giyim değil ama aksesuar gibi ürünler tutabilir.
    Zaten saat çakmak vs bu tarz şeyleri koyacağım ama araya biraz da giyim serpiştireyim demiştim
  • 18-11-2012, 15:39:32
    #8
    Benim şahsi fikrim, 2.el giyim almazdım ama sıfır olabilir.
  • 18-11-2012, 16:19:16
    #9
    Sıfır da koyacağım aslında fakat onlar daha az olacak, çünkü stok sıkıntım var.