27 Tane sitem vardı ve vds-dedicated hizmetlerini kapatacaklarını söylediler birdahaki hesap kesim de sürelerin uzatılmayacağını ticket atmışlar.
Bende görür taşıma işlemine başladık siteler rarlanırken VDS erişimi kapandı ayın 8 ' i perşembe günü o tarihden sonra muhatap olarak hiç bir şekilde ticketlere - maillere ve verdikleri telefon numaralarından kişilere ulaşamadım.5 gün oldu siteler hala kapalı atmadığım mail ve ticket kalmadı.Siteler duruyor mu silindi mi bilgi de verilmedi.
Kişilerin iletişim adresini bilen varsa lütfen konuya yazsınlar.
https://www.r10.net/members/52953-cmssonic.html
Son Aktivitesi: 09-11-2012 00:03:45
Cmslicense ve cmssonic hiçbir şekilde cevap alamıyorum!
14
●1.059
- 14-11-2012, 12:28:39https://www.r10.net/members/52953-cmssonic.html
Son Aktivitesi: Bugün 00:01:54
kişiye daha önce öm gönderdim.
r10.net moderatörlerine report etmeme rağmen ilgilenilmiyor teşekkürler. - 14-11-2012, 18:51:49Bende arkadaşın vds'sinde barındırıyordum sitelerimi şuanda arkadaşım firmaya ne telefonlar ne de ticketle ulaşamıyor. Sorun yaşayan herkese geçmiş olsun.