• 13-11-2012, 14:04:46
    #1
    27 Tane sitem vardı ve vds-dedicated hizmetlerini kapatacaklarını söylediler birdahaki hesap kesim de sürelerin uzatılmayacağını ticket atmışlar.

    Bende görür taşıma işlemine başladık siteler rarlanırken VDS erişimi kapandı ayın 8 ' i perşembe günü o tarihden sonra muhatap olarak hiç bir şekilde ticketlere - maillere ve verdikleri telefon numaralarından kişilere ulaşamadım.5 gün oldu siteler hala kapalı atmadığım mail ve ticket kalmadı.Siteler duruyor mu silindi mi bilgi de verilmedi.

    Kişilerin iletişim adresini bilen varsa lütfen konuya yazsınlar.

    https://www.r10.net/members/52953-cmssonic.html

    Son Aktivitesi: 09-11-2012 00:03:45
  • 13-11-2012, 17:42:28
    #2
    Satışlarını durdurdu diye biliyorum ama ne kadar doğru ne kadar yanlış biliyorum tam emin değilim.

    Geçmiş olsun.
  • 13-11-2012, 19:12:14
    #3
    geçmiş olsun herkesi magdur ettiler zaten
  • 13-11-2012, 19:51:27
    #4
    Teşekkürler, ticket,mail telefon hiçbiri ile ulaşamıyorum. En son fax çekeceğim.
  • 13-11-2012, 20:13:47
    #5
    Muz
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gecmis olsun.
  • 14-11-2012, 12:28:39
    #6
    https://www.r10.net/members/52953-cmssonic.html

    Son Aktivitesi: Bugün 00:01:54

    kişiye daha önce öm gönderdim.

    r10.net moderatörlerine report etmeme rağmen ilgilenilmiyor teşekkürler.
  • 14-11-2012, 18:51:49
    #7
    Bende arkadaşın vds'sinde barındırıyordum sitelerimi şuanda arkadaşım firmaya ne telefonlar ne de ticketle ulaşamıyor. Sorun yaşayan herkese geçmiş olsun.
  • 14-11-2012, 19:17:04
    #8
    telefon ile ulaşmaya çalıştık ama nafile geçmiş olsun herkese
  • 14-11-2012, 19:30:58
    #9
    geçmiş olsun konuyu report ettim