• 23-10-2012, 20:35:10
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet biricik anneme biricik annelerimize sonsuz teşekkür ediyorum iyiki varsiniz..

  • 23-10-2012, 21:19:03
    #2
    herşeyim : |
  • 23-10-2012, 21:24:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Annem, iyi benim annem
  • 23-10-2012, 21:26:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Efe_INCE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Annem, iyi benim annem
    derlerki ''kirpi yavrusunu pamuğum diye severmiş.''

    anneme ne kadar teşekkür etsem azdır.
  • 23-10-2012, 22:45:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Anne gökte bir ışık, anne parlak bir yıldız
    Anne yoklukta bir düş, ayda bir yaldız
    Anne tutunulan bir dal, dertlerin garip çizgisi
    Anne gözümdeki yaşların bir virane dizgisi...
  • 24-10-2012, 00:52:04
    #6
    Annelerimizin hakkı hiç bir zaman ödenmez, beni bugünlere getiren ANNEME sonsuz teşekkür ederim iyiki varsın !