O yüzden konuyu kendi resimlerimi koyarak başlatamıyorum malesef. Hadi bakalım bekliyoruz resimleri..
r10 Fotoğraf Albümü
3.052
●213.712
- 10-11-2006, 17:32:03Üyeliği durdurulduHerkes birkaç fotoğrafını eklesin de kim neye benziyormuş görelim (: Konuyu açan olarak ilk benim eklemem lazım ama kasamın USB girişlerindeki arızadan dolayı kendi makinamı kullanamamaktayım şu anda.
O yüzden konuyu kendi resimlerimi koyarak başlatamıyorum malesef. Hadi bakalım bekliyoruz resimleri..
- 11-11-2006, 11:48:59sen kapamaya devam et hesaplarımı az kaldı az.. bombalicam orayıGateKeeper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

