• 18-10-2012, 07:09:38
    #28
    tamda makale yazmıştım ki konuyu erken açmışsınız

    Arama motorlarının en büyüğü Google gizli data merkezinin kapılarını görünüme açtı..

    Google, bu sanal turun Street View servesinde de yer alacağını açıkladı..
    Georgia eyaletine bağlı Douglas County'de bulunan Google'ın beyni sayılan bu data merkezin fotoğraflarını www.google.com/about/datacenters/gallery de sergiledi ayrıca merkezin görüntüleri YouTube'da da yer aldı. Sitede Douglas County'deki veri merkezinin yanı sıra ABD, Finlandiya, Belçika'da faaliyet gösteren 8 google veri merkezinin daha görüntüleri de bulunmakta. Internet devi uzakdoğuya da (Hong Kong, Tayvan, Singapur ve Şili) kendi veri merkezlerinin inşasına başlamış...

    Türkiyede ise google yandexe pabuç bırakmayacak gibi görünüyor..

    yeni servisler için beklemedeyiz..

    Kaynak: Cetinia Blog







  • 18-10-2012, 07:36:36
    #29
    adamların boru tesisatlarında bile google renkleri var http://www.google.com/about/datacent...llery/#/all/10 bisiklet bile payını almış... Nasıl bir ekip varsa artık.. İnanılmaz bişey..
  • 18-10-2012, 07:37:22
    #30
    Çok iyi çok, düzenli, temiz, titiz. işciye saygı, değer var.

    Böyle firmalar kazansın. hak ediyor
  • 18-10-2012, 07:47:03
    #31
    Paylaşım güzel olmuş teşekkürler.
  • 18-10-2012, 12:56:36
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk defa bir google sayfasının deli gibi kastığını gördüm :|
  • 18-10-2012, 14:25:17
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Adamlar ne kadar düzenli tertipli düzenlemişler veri merkezini adamın fotoğraflara bakınca gözleri kamasıyor dikkat ettinizmi
  • 18-10-2012, 14:26:11
    #34
    Üyeliği durduruldu
    sYstemMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamlar ne kadar düzenli tertipli düzenlemişler veri merkezini adamın fotoğraflara bakınca gözleri kamasıyor dikkat ettinizmi
    Dikkatli bakınca çoğunda PS kullanıldığı farkediliyor. Yinede tabii oldukça hoş
  • 18-10-2012, 14:31:22
    #35
    10 numara 5 yıldız dedikleri böyle bir dc işte
  • 18-10-2012, 16:43:05
    #36
    Bekq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dikkatli bakınca çoğunda PS kullanıldığı farkediliyor. Yinede tabii oldukça hoş
    Photoshop'a gerek olmadığını ve kullanılmadığını düşünüyorum. İhtiyaç duyulan 2 şey varsa; Dünya'nın en iyi fotoğraf makinası ile birde onu kullanabilecek profesyonel fotoğrafçı herşey mümkündür.