• 31-01-2010, 00:34:16
    #1
    Merabalar

    R10 geriye dönmesiyle beraber konumda geriye döndü güncel portfoliomu ve çalışmalarımı incelemeniz için link ekliyorum.

    Deviantart
    sadettinkarli.deviantart.com

    Behance
    be.net/sadettin

    Mail
    sadettin.karli(at)gmail.com

    Telefon
    0532 374 55 68


    Not: ( Yoğun olmam sebebiyle r10'a bile giremiyorum pm atmayınız lütfen sadece mail yoluyla ulaşınız.)

    Saygılarımla
    Sadettin Karlı



  • 31-01-2010, 00:43:11
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım tarzınızı beğendim , umarım dahada geliştirirsiniz.
  • 31-01-2010, 01:02:06
    #3
    yorumunuz için teşekkür ederim çalışmalarımın devamını kısa surede eklıyecegım.
  • 31-01-2010, 01:04:20
    #4
    Fikirleriniz ve tasarımlarınız güzel.

    İyi çalışmalar.
  • 31-01-2010, 01:08:46
    #5
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikirleriniz ve tasarımlarınız güzel.

    İyi çalışmalar.
    Teşekkür ederim. Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
  • 31-01-2010, 01:15:40
    #6
    çok güzeller ellerine sağlık, geçen hafta beni heveslendirdin bu işe
  • 31-01-2010, 01:16:32
    #7
    Çok güzel olmuş Sadettin hocam zaten senden kimse kötü bir çalışma bekleyemez herzamanki gibi fevkalade bir çalışma ellerine sağlık.
  • 31-01-2010, 01:21:23
    #8
    yaptıgınız tema ve grafikler harika zaten whmcs tema calısmalarınızı tanımıyan yoktur calısmalarınızı gercekten cok begeniyorum almayı veya yaptırmayı dusunen arkadaslar verdıgınız parayı kurusuna kadar hakedecek calısmaları var sadettin beyin...
  • 31-01-2010, 01:24:56
    #9
    çalışmalarınız güzel. elinize sağlık.