• 01-09-2012, 15:38:06
    #1


    Merhaba arkadaşlar.Güzel bir oyun teması ile karşınızdayım.





    Kendinden cache sistemi ile sunucuyu yormayan mükemmel kodlama sistemi.
    Çocukların üye olup oyun oynadıkça puan kazanabileceği üyelik sistemi



    Eklentisiz Facebook entegrasyon
    Eğer facebookla giriş yapıldıysa veyahut da zaten facebooka giriş yapılmışsa ziyaretçinin duvarına resimdeki gibi ileti gönderilir



    Eklentisiz facebook yorum sistemi
    6 adet oyun botu
    Sınırsız renk seçeneği



    7 adet reklam alanı.İstenirse oyun öncesi reklam özelliği.
    Tek tıkla üyelik sistemini kapatma/açma



    Kolayca kategoriye resim belirleme özelliği.



    Sadece tek bir tıkla hayati işlemleri yürütebilme olanağı.




    Gördüğünüz gibi arkadaşlar.Tema yüksek hitli sitelere bile rahatlıkla dayanabilir bandwith derdiyle uğraşmazsınız.



    Demo adresi : http://ozergul.net/oyun/
    İletişim : ozergul[@]yandex.com.tr
    Fiyat

    Tema tek domaine 30tldir.
    Her ek domaine ise 15tldir.
    Tema kurulum ücreti ise 5tldir
    Sunucunun ioncube desteklemesi gerekir.
    Tema kurulum ücreti +5 tldir.

    Ödeme yöntemleri : İşbank,paypal(+5),sanalpazar ve mislidir.

    İstediğiniz kadar renk seçeneği uydurabilirsiniz.
    Pembe hali
    Yeşil hali
    Kahverengi hali
    ...

    Ayrıca temayı alan arkadaşlar 64 adet bota 25tl vererek 15a ylığına sahip olabilir.
  • 01-09-2012, 18:10:18
    #2
    Tek kelimeyle süper olmuş. Reklam alanlarının yerleşimi de çok güzel. Pazartesi günü tema+kurulum şekline ödeme yapacağım. Hayırlı olsun, bol kazançlar.
  • 01-09-2012, 19:54:53
    #3
    Script alındı. İlgisi için teşekkür ederim.
  • 01-09-2012, 23:13:28
    #4
    2 adet satılmıştır,teşekkürler arkadaşlar..
  • 02-09-2012, 01:05:17
    #5
    1 adet tema alınmıştır
  • 02-09-2012, 02:09:53
    #6
    Hocam yine harika bir tema çıkarmışsınız yakın zamanda bir tane almayı planlıyorum hayırlı satışlar.
  • 02-09-2012, 11:19:58
    #7
    NeoCooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet tema alınmıştır
    Hayırlı olsun..
    Bordo.Mavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yine harika bir tema çıkarmışsınız yakın zamanda bir tane almayı planlıyorum hayırlı satışlar.
    Teşekkürler beklerim,satış devam ediyor.
  • 03-09-2012, 16:30:30
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlı satışlar cudjex.

    cudjex'le anlaşmamızla bu temayı ve BotChicken'ı alanlar tek lisans fiyatına +3ay daha kullanabilecekler.
  • 04-09-2012, 07:36:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Özel mesaj atıyorum. Botchicken da alacağım, onun için de pm gönderdim