• 21-12-2010, 01:10:29
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazı arkadaşların önerileri üzerine temanın genişliğini daralttım ve 2. bir renk seçeneği oluşturdum. Yeni seçenekte Mavi ve yeşil tonları kullanılmıştır. Her iki seçenekte temayı alanlara sunulacaktır. Temanın renk seçenekleri ve gelişimi devam edecektir ve güncellemeler ücretsiz indirilebilecektir.
  • 22-12-2010, 01:04:36
    #11
    güzel olmuş eline saglık
  • 23-12-2010, 20:25:24
    #12
    Teşekkürler Oyunaz, satışlar devam ediyor arkadaşlar...
  • 24-12-2010, 14:50:10
    #13
    Arkadaşlar gelen bazı talepler üzerine temanın görselleri geliştirildi. İlk mesajda olan önizlemeler yakında değiştirilecektir. Demo adresinden temanın şu anki haline bakabilirsiniz.
  • 01-01-2011, 23:49:58
    #14
    Oğul kardeşim temanın yeni hali güzel olmuş