• 13-09-2012, 22:53:01
    Demo alabilirmiyim bende.
  • 13-09-2012, 23:54:59
    dangervarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo alabilirmiyim bende.
    2010 da açılan bir konu ayrıca konu sahibide vefaat etmiştir
  • 14-09-2012, 04:24:56
    Allah rahmet eylesin, hemşerim olurdu kendisi.
  • 04-01-2013, 17:12:09
    Bende script arıyordum. Şimdi gördüm üzüldüm Allah rahmet eylesin.