• 30-07-2007, 17:25:31
    #10
    demoyu pm alabilirmiyim
  • 30-07-2007, 18:30:59
    #11
    pm alabilirmiyim
  • 06-08-2007, 20:30:34
    #12
    bende pm istiyorum mümkünse
  • 06-08-2007, 20:40:38
    #13
    pm atabilirmisin
  • 06-08-2007, 22:06:20
    #14
    pm alabilirmiyim bende
  • 06-08-2007, 23:41:21
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    db satisi kapanmıstır yazmayı unutmusum.